Dagsplaner

EFter en tidig morgon så har jag fått sova en stund till eftersom Emma har haft Iris hos sig i en dryg timme. Var inga svårigheter att somna om kan jag lova er. Blev rätt sent i säng igår då jag och Emma satt och kollade på Flickan som lekte med elden. Var en helt ok film tycker jag och längtar nu tills jag får se Luftslottet som sprängdes. 
Planerna för idag är att få Iris att sova lite till här på eftermiddagen. Kommer att hända förr eller senare för hon är redan skittrött. Sen ska vi äta lite lunch innan vi ska ge oss ut i verkligheten på en långpromenad. Och sen ska jag vaccinera mig, ser jag inte fram emot men det är ett måste. Vill inte gå omkring och smitta människor och vill framförallt inte bli sjuk själv.
Nu blir det frukost 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0