???

Jag fattar inte vad det är med Iris nu för tiden? Hon vägrar att sova själv. Det är helt omöjligt att få henne att sova i sin säng. Jag eller Emma måste ligga bredvid henne eller så ska hon sova på någon av oss. Nu har hon legat och sovit i över en timme i min famn. Försökte lägga henne förut men det slutade bara med gråt.
Vi funderar på att ta en skithelg (till?) för att lära henne att sova i sin egna säng. Men det är inte lätt att låta henne ligga där och gråta, blir lätt att man tar upp henne. Men nu måste det bli ändring. Jag sover ju ingenting nu för tiden känns det som. Både jag och Iris är konstant trötta om dagarna och det beror nog på att vi är vakna halva nätterna. Men nu så gör vi ett riktigt försök i helgen och ser vad det leder till.

Ikväll så är det för den delen fredagsmys. Mmmm, fredagsmys


Kommentarer
Postat av: Faster Gunilla

Martin slutade sova i spjällsängen när han var åtta månader. Varje gång jag försökte lägga honom där gallskrek han. Det var bara att ha honom med sig i TV-soffan, där sov han lungt. Efter TV-soffan blev det våran säng, tyvärr. Det varade i 9-10 år.

Kram Gunilla

2009-12-12 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0