Fortfarande sjuk

Vår stackars Iris är fortfarande sjuk. Hon har förvisso bara spytt en lite spya idag men febern vägrar ge med sig. Imorgon blir det till att ta kontakt med sjukvården om den inte är borta. Ska villigt erkänna att det här oroar mig en del. Är värsta kycklingpappan så sånt här är en mardröm för mig. Om hon bara kunde sova på nätterna så hon fick en lång sammanhängande vila så skulle hon nog må lite bättre, men nu vill hon ju inte göra det så då får vi bita ihop.
Just nu så hoppas jag bara att hon blir frisk min lilla tjej så vi kan fortsätta det underbara liv vi har med lek, god mat och en hel del promenader.

Hoppas ni har lite överseende med att jag inte bloggar så mycket innan hon blir frisk. Men ska försöka hålla er uppdaterade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0