Fredag

Blev en tidig fredagsmorgon då Iris vaknade vid sex och vägrade somna om. Så det blev till att gå upp och ge henne lite gröt. Efter en stund kom Emma upp och tog över så att jag fick sova en liten stund till, tack Emma.
Sen blev det upp och leka lite innan Iris somnade i min famn. Då går vi och lägger oss båda två tänkte jag men fastnade framför tv:n. Till slut när jag höll på att somna så gick jag in och la oss i sängen. Tre minuter senare så vaknade Iris och nu är vi uppe igen. Så jag får väl skylla mig själv lite för att jag är trött nu.
Planerna för dagen är att gå en sväng på stan, äta pizzabuffé på Italia med svärfar sen ska vi gå en sväng till tror jag. Men nu blir det frukost 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0