Iris jul i bilder


Vi började med lite paketöppning här hemma och Emma var som vanligt nyfiken och öppnade även Iris paket


Sen åkte vi ut till Lindsdal för att tillbringa förmiddagen där och vid frukostbordet fick Iris en apa av farfar som hon genst försökte äta upp.


Sen blev det julbad med mamma


Sen var det dax att visa upp sina julkläder


Sen blev det lite mys i soffan med farmor och farfar


På väg till gammelmormor så somnade Iris och sov länge, länge


När hon väl vaknade så passade hon på att leka lite med bocken innan det var dax att åka in till Emma familj och väl där så....


....kom tomten med paket


Och lite senare så ville Iris också vara tomte

Och strax efter det så somnade hon och hennes första julafton var över. Men bara för det är ju inte julen över utan den fortsatte på juldagen med lite mer firande med min familj då syster och hennes familj kom hem. Tog dock inte så mycket bilder där på just Iris så den dagen skippar jag. För detta är ju Iris och min blogg och jag orkar inte sitta och ladda upp en massa bilder på bilder där inte vi är med. Men det har varit en bra jul och Iris har fått en massa nya leksaker och på gott och ont så låter de flesta av dem rätt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0