Mata fåglar

Idag tog jag och Iris en promenad ner till Stadsparken för att mata fåglar. Tyvärr hade de förflyttat sig ut till strömmen så Iris såg knappt ens en fågel. Men jag därmot stod och slängde pepparkakor och gammalt bröd till de. Och jävlar vad dem åt. Det var krig om varenda bit jag slängde. Tror jag måste göra om det när det inte snöar. För det är inte helt lätt att köra barnvagn på oskottad mark.

Nu till något tråkigt. Min mage har ballat ur totalt. Har aldrig använt toaletten så mycket som jag gjort de sista timmarna. Eller det gjorde jag nog i Thailand men det räknas inte. Så nu har vi alla tre varit magsjuka i familjen. Håller tummarna för att jag inte smittat eller kommer att smitta Iris. Det vore för jävligt om hon blev sjuk igen.

Nu ska jag flumma runt lite på nätet innan jag drar mig mot ett (förhoppningsvis) sista toabesök för kvällen och natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0