Produktiv

Har haft en rätt så produktiv eftermiddag så här långt. Först så tog jag och Iris oss bort till MAXI för att handla lite. Känns som jag glömde att köpa ungefär tusen grejer men det kommer fler dagar. Iris håll sig på gott humör genom att tugga på min handske som tydligen smakar smaskens. Funderar på att smaka lite själv sen.
Väl hemma så fick Iris lite mellanmål innan hon somnade i min famn. Så nu ligger hon och snarkar i sin säng och jag har hunnit diska undan lite. Skönt med ett rent kök när jag ska på matlagningen lite senare. Om jag ska vara ärlig så är denna stunden rätt skön när det enda jag behöver bry mig om är att få i mig min espresso och lyssna lite för att höra om Iris vaknar. Och om jag känner henne rätt så lär det bli rätt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0