Sjukdomar

Familjen Holmström/Ståhl har haft och har sjukdomar. Igår var det jag som var nere för räkning då någon slags magsjuka drabbade mig på natten. Spenderade mer tid på toan än i sängen känns det som och fick lämna in för gårdagen. Så Emma fick vara hemma och ta hand om Iris som skulle vaccineras. Och efter vaccinering så kommer ofta lite feber och gnäll. Gnället har uteblivit men feber har hon och snoret rinner som bara den. Men hon är förvånansvärt pigg och glad. Och hon äter och dricker som vanligt så detta går nog snart över.
Det blir ingen utgång idag för mig och Iris utan vi håller oss inne i värmen och myser istället. Kan väl vara skönt för Iris att slippa bli pådragen en stor overall, mössa och vantar och allt annat man behöver för att överleva i denna kylan.
Nu ska vi leka lite så Iris blir trött och vill sova så jag kan stöka undan lite här hemma innan jag går och lägger mig och sover jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0