Sov hjärtat sov

Sen Iris lades i sin säng vid åtta så har hon redan varit uppe två gånger. Nu är hon iofs förkyld så det kan säkert påverka att hon vaknar men jag vill ju att hon ska sova gott från åtta till åtta utan att behöva vakna en massa gånger. Dels för min och Emmas skull men framförallt för hennes egen. Tror att hon skulle må bra av att sova en hel natt och vakna utvilad. Vakna och orka vara vaken ett tag innan hon tar en liten lur på förmiddagen och en liten lur på eftermiddagen istället för att som nu sova en stund på morgonen, en på förmiddagen och en rejäl lur på eftermiddagen. Men det är ju vad jag tror och vad jag tror betyder kanske inte så mycket egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0