Torsdag & Fredag

Igår så var det som ni säkert vet torsdag. Det firade Emma med att bli magsjuk. Så nu har båda mina tjejer varit risiga i magen. Väntar bara på att det ska bli min tur. Blev en rätt lugn dag utan allt för mycket att göra men jag och Iris tog en sväng ut till City Gross och handlade lite innan vi gick runt bland alla andra affärer i området. Blev en rätt trevlig tur då Iris var på ett strålande humör hela tiden tills hon somnade på vägen hem.

Idag så har vi lekt, slappat och ska snart ge oss ut på stan. På stan blir det lunch med Janne och handla lite inför kvällens fredagsmys.

Har jag berättat om vad som hände i onsdags då vi hälsade på Iris farmor och farfar? Inte? Då ska jag göra det. Farfar skulle göra sina omtalade pannkakor och satte igång. När alla pannkakor var klara så blev det dax att äta. Och vad har man till pannkakor? Jordgubbssylt naturligtvis. Tyckte den såg lite konstig ut i färgen men tänkte inte mer på det. Det borde jag gjort för när jag kollade på flaskan så var bäst före datumet i oktober 2006. Höll på att kräkas rätt ut och är jävligt glad att Iris inte äter jordgubbssylt än.

Nu kommer snart Iris morfar förbi och sen ska vi göra oss klara för en sväng på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0