Bra idé?

Min idé om att Iris skulle få leka modell idag gick inte så bra. Hon var inte alls på humör för det utan började som vanligt att jaga kameran. Och det sura var att jag hade en kanonbild på g när hon låg och hånglade med sin nalle. Får nog börja smyga lite på henne om jag ska lyckas fånga de ögonblicken jag vill ha. Så istället för modellande så blev det lek, lek och mera lek tills hon var helt utmattad. Så strax efter halv åtta satt hon och kliade ögonen och gäspade som ett stor lejon på savannen. Välling tänkte jag och fixade fram en flaska lite fort. Och från det att vällingflaskan nådde hennes mun så tog det max två minuter innan hon sov. Så kan det gå. Nu har hon iofs vaknat efter det och halsat i sig en hel del mer så nu sover hon nog gott i några timmar.
Nu ska jag ge mig på att designa om bloggen lite tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0