Fredag

Så var äntligen fredagen här. Ska bli jävligt skönt med helg även om jag troligtvis kommer få en lite halvjobbig natt. Eftersom Emma har tagit rätt många nätter här nu när Iris vägrat sova så är det min tur i natt. Men jag ska se det positivt och tänka att det blir en mysnatt som för mig och Iris närmre varandra. Låter bra va?
Emma ringde förut och sa attt Iris nu har sagt både mamma och pappa. Kanske inte sådär rent som man vill att det ska vara men hon försökte iaf. Eftersom båda hennes föräldrar är oerhört smarta så lär hon prata flytande innan hon fyller ett.
Mina planer för dagen var att jag skulle jobba på bra här under dagen så jag kunde gå hem rätt tidigt, men de planerna har gått åt helvete. Sjukdomar har ställt till det lite så vi får se när jag kan ta mig hemåt. Men det blir senast tre.

Idag så kom Lasse och sa att jag hade fått ett paket. Jippi tänkte jag. Och i paketet var precis det jag tänkte jippi för, min dator. Så nu slipper jag flytta omkring hela dagarna och använda den datorn som är ledig för stunden. Och med tanke på att jag ska börja röra mig till lite andra kontor nu så kunde den inte kommit vid ett bättre läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0