Kvällsmys

Strax efter gårdagens inlägg om att Iris låg och sov så vaknade hon och så fick vi vår myskväll. Hon var på ett sånt fantastiskt myshumör och kramades, pussades och var allmänt jävla gullig. Vi hade en timme som var av absolut världsklass. Går inte riktigt att beskriva hur underbart det är när hon är på det humöret.
Men som vanligt så hade hon svårt att somna när det var dax för det och som vanligt så vaknade hon under natten. Och som vanligt så vaknade hon tidigt på morgonen. Så när jag skulle gå till jobbet så satt hon i barnstolen och skulle äta gröt. Och blicken hon gav mig när jag skulle gå gjorde det till något oerhört svårt. Var inget kul alls att behöva stänga dörren och gå hemifrån. Längtar redan hem till mina tjejer

Kommentarer
Postat av: sambon

Och vi längtar redan efter dig! Puss puss puss

2009-11-19 @ 07:47:29
Postat av: Henke (Jasons pappa)

Hej, nu finns det äntligen en topp-/samlingslista för alla Svenska Pappabloggar!

Välkommen att gå med gratis på http://pappabloggar.topplista.com

2009-11-20 @ 20:29:45
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0