Lång dag

Har varit en lång dag för mig idag. Har varit i Alvesta på kurs och var borta i lite drygt 12 timmar. Är en massa timmar för mycket att vara ifrån mina tjejer. Väl hemma så möttes jag av en jätteglad Iris som gav mig en rejäl blöt puss. Borde vara så varje dag när jag kommer hem.
Tyvärr har hon varit väldigt trött och lite grinig resten av kvällen. Antar att det är för att en ny tand är på väg fram och då är det helt ok att vara lite grinig.

Missade en stor händelse idag som iofs Emma också missade. Men för ett litet ögonblick så stod hon själv idag utan att hålla i sig när hon var hemma hos sin mormor och morfar. Kommer bli en jobbig tid framöver. För när ska man släppa taget? När ska man våga låta henne pröva att stå själv? Usch, hon kommer slå sig ännu mer nu säkert och det tycker jag verkligen inte om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0