Lunch

Har lunchrast nu men eftersom resten av fikarummet var helt öde så tänkte jag att då kan jag lika väl sätta mig här och blogga lite.
Är det bara jag som tycker att bloggen har blivit rätt så tråkig utan en massa nya bilder? Nä, trodde väl inte det. Jag har ju skrivit varför men nu när den nya datorn är på plats så kan det vara läge att ladda upp lite nya bilder så fort jag lagt över de som finns på den gamla burken.
Så om ni bara håller ut så kommer det bilder på Iris när hon var på Leos lekland, det kommer bilder på Iris och Emma på Liseberg och det kommer bilder på Iris kusin.
Så om ni bara håller ut så lovar jag er dessa bilder imorgon.

Idag blir det en dag utan speciellt mycket umgänge med Emma och Iris. Kommer från jobbet tidigast halv fyra och sen ska jag till Henke ikväll och spela lite FIFA10 så det blir väl ungefär tre timmar med familjen idag. Suger lite men man måste ta hand om sina vänner också. Något jag har varit dålig på men hoppas bli bättre på från och med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0