Min dag

Idag så är det fars dag och det betyder att det är min dag. Blev väckt och uppvaktad av Iris som kom och gav mig en skjorta. Var kanske inte riktigt mina färger så det ska nog bli ett byte imorgon. Men det är inte så lätt för henne att komma ihåg alla skjortor jag visade att jag ville ha. Knappt jag gör det själv.
Efter det så gjorde Iris och hennes mamma en god amerikansk frukost med ägg, bacon och pannakakor åt mig så nu är jag mätt och belåten. Om en stund så ska vi ta en sväng på stan och förhoppningsvis så somnar Iris. Hon är snorig och trött så en liten lur är precis vad hon behöver.
Dagen kommer avslutas med farsdagmiddag där mina och Emmas föräldrar kommer. Så det kommer bli kalas för Iris som kommer ha så mycket folk att leka med. Skönt och kul för henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0