Oops!

Glömde visst av att blogga igår. Eller glömde och glömde, tiden bara for iväg och jag hann inte helt enkelt.
Väl hemma från jobbet så började jag leka lite med Iris då Iris farföräldrar helt plötsligt dök upp och då försvann det en massa tid där. Och sen kom Iris mormor och då försvann det tid där. Och som grädde på moset dök Jenny också upp och då känns det inte rätt att sätta sig vid datorn. Och när alla gått så var det hög tid för mig och Emma att sjunka ner i soffan och slappa till det resten av kvällen. Och sen var det dax att gå och lägga sig. Men nu är jag igång igen och nu väntar en helg och då hinns det alltid med lite mer om man orkar.

Dagens planer är hårt jobb för att sen ta helg och ladda inför nästa veckas ännu hårdare jobb. För då är det fan i mig fullt upp från kl sju på måndag tills det är dax att packa ihop för veckan på fredag eftermiddag någon gång. Kommer bli sena dagar för att jag ska hinna med mitt mål men det är bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0