Så där ja

Så har jag äntligen lagt över alla bilder till denna datorn. Var ett riktigt skitgöra att sitta och lägga in det på ett USB-minne och föra över det till den nya datorn och upprepa denna proceduren ett antal gånger. Men nu är det gjort och det glädjer mig och bör även glädja er för nu blir det bilder på bloggen igen. Och jag börjar med att slänga upp några direkt.


Iris sover i sin gudfars knä

Mina älsklingar på Lisebergs julmarknad

Utomhusmatning

Jag och Iris på Liseberg

Iris kusin som inte har något namn än

Så, nu har ni fått några bilder igen och jag lovar er en massa fler från och med nu för nu är det bara en arbetsdag kvar för mig. Och när jag har hela dagarna med Iris så lär det bli en hel del kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0