Ska skärpa mig

Jag lovar er att skärpa mig med bloggandet och jag lovar även att skärpa mig med att lägga upp lite fler bilder. Men, just nu är det rätt mycket och jag är lite i valet och kvalet om jag ska ladda upp fler bilder på denna datorn. Funderar nämligen på att skaffa ny och då är det bara dubbelt jobb att lägga upp fler bilder här.

Nu till Iris. Idag när jag kom hem så blev det lite mys med Iris innan jag fortsatte att jobba lite. Vi låg i sängen och busade lite. Och sen så har vi lyssnat på varenda jävla låt som finns på hennes lekgitarr, och då har vi inte lyssnat på dem en gång, nä, det blev en tre-fyra. Men så länge hon är nöjd så är jag nöjd.
Iris är just nu lite röd i rumpan så vi försöker låta henne vara lite naken för att lufta och idag när hon är naken så ställer hon sig vid bordet och hänger och rätt var det är så skvalar det friskt på golvet och kissar yr omkring som ett höstregn. Och Iris bara skrattar och skrattar. Skitunge!!!

Har även pratat med min systerson idag för första gången. Är så jävla kul att jag har blivit morbror och nu längtar jag sjukt mycket efter att få träffa den lille. Antagligen så blir det en tripp till Göteborg i helgen.
Är även sjukt glad för min syster och Henriks skull. Syrran lät helt harmonisk och så oerhört lycklig när jag pratade med henne och det får en annan att må bra.

Nu ska jag ägna mig lite åt min sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0