Som vanligt

Och allt är som vanligt. Iris vägrar sova om nätterna, jag är skitkass på att sköta bloggen, det är pissigt väder och så vidare och vidare och vidare.
Men om jag ska vara lite seriös. Som vanligt på onsdagar så är det min och Iris hemmakväll. Men nu känner jag mig rätt ensam för Iris har redan somnat. Hon var så sjukt trött så då finns det ingen anledning för mig att hålla henne vaken, så nu ligger hon i sin säng och snarkar.
Att jag inte bloggar mer är för att jag inte hinner och orkar. Och för att jag just nu hellre umgås med Emma och Iris hela tiden jag är hemma istället för att sitta här och underhålla er. Men jag lovar att skriva minst ett inlägg om dagen fram tills jag börjar min pappaledighet, för då kommer det bli full fart här igen. Det är ett löfte.
Nu ska jag kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0