Stackars liten

Tycker så synd om Iris. Hon är förkyld som bara den och då är inte hennes humör på topp direkt. Emma är iväg på kurs och jag har knappt umgåtts ett skit med min dotter för hon har sovit nästan hela tiden. Hon höll sig vaken så länge som farfar var här men strax efter sex så gav han sig iväg och fem minuter senare så sov Iris. Vaknade till vid sju-tiden och var upp i en halvtimme och försökte leka men blev bara ledsen. Satt hon själv så grinade hon, lyfte jag upp henne så grinade hon, spelade hon på sin gitarr så smågrinade hon och inte ett skit var bra. Så jag värmde på lite välling och när hon fått i sig halva så sov hon igen. Och gör så fortfarande. Hann inte ens få på henne pyjamasen men det känns som en rätt värdslig sak.
Vi får se om hon vaknar något mer idag och då är lite mer utvilad och på bättre humör än sist. Är hon inte det så får det vara en sån kväll.
Och ska jag vara ärlig så hoppas jag bara att stackarn blir av med sin förkylning snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0