Varför?

Varför vägrar vår dotter att sova om nätterna? Tycker vi har försökt med det mesta men inget blir bättre. Nu har vi en utväg kvar och det blir att köpa fullkornsvälling så kanske hon blir mättare, om det nu är det som spökar.
I natt så har Emma legat i extrasängen med Iris sen kl tre och hon hade inte fått många minuters sömn sen dess. Så när jag gick upp så blev det med sällskap av Iris. Så Iris satt och åt gröt medan jag läste tidningen. När det var dax att gå så gick jag in med henne till Emma igen för jag tänkte att de skulle somna om ihop. Slutade med att en trött Emma stod med en skitpigg Iris och vinkade hej då i dörröppningen. Vilken liten skitunge hon är.
Så idag när jag kommer hem så ska jag ta Iris och se till så att Emma får lite sömn.

Men nu till det viktiga. Jag har blivit förkyld. Stackars mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter precis som Celvin... Har haft en massa teorier och jag verkar för det mesta ha fel :) men i natt fick jag för mig att han har magknip. Funderar oxå på att ge fullkornsgröt och då lär det väl visa sig om min teori stämmer.



Kraaam på er!

2009-11-05 @ 10:19:36
URL: http://camillabloggar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0