Världens bästa

Jag har verkligen världens bästa sambo. Idag vid fyra-tiden så blev jag och Iris utkörda från vårt hem med ordern att vara borta i ungefär en halvtimme. Så jag och Iris tog en sväng på stan och köpte lite julklappar, handlade lite bröd, hälsade på Janne på Phonehouse, gick och letade efter bollhavsbollar innan vi gav upp och gick hem. När vi väl kommer hem så kom vi hem för tidigt. In i Iris rum och musik skulle det vara på så vi inte hörde vad hon sysslade med. Efter en halvtimme så kom hon in och sa att nu fick vi röra oss fritt i lägenheten igen. Gick genast in i vardagsrummet och vad hittar jag? Min egna adventskalender!!!! En liten present varje dag fram till jul. Detta är lätt en av de 10 bästa dagarna i livet, eller det är det väl inte men det är en bra dag iaf. Min älskling vet hur hon ska göra mig lycklig. Är så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0