Blev jobbigt

Som jag förutspådde så blev det en rätt så jobbig natt. Iris hade jätteproblem att svoa och vaknade titt som tätt och var ledsen. Så det blev nästan en natt för mig själv. Är inte helt klar i huvudet angående när Emma var i vår säng eller när hon låg i extrasängen med Iris. Det enda jag vet med säkerhet är att jag vaknade en stund innan väckarklockan ringde av att en pigg och glad liten tjej satt i vår säng och ville gå upp. Så denna morgonen gick åt till blöjbyte och att ge Iris gröt. Vi hann även med lite mys innan det var dax att gå till jobbet.
Nu hoppas jag bara för Emmas skull att båda kunde somna om efter att jag gått och att Iris har lust att sova igen lite av det hon missat i natt. Annars är det risk för att hon inte blir någon rolig unge att umgås med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0