Dåligt men på bättringsvägen

Nu tror ni säkert att Iris är sjuk men det handlar om bloggandet sista dagarna. Har helt enkelt inte hunnit men nu går jag in i en ny fas av mitt liv så nu blir det bättre igen kan jag lova er.
Anledningen till att jag inte bloggat något är att jag har varit på utbildning och huvudet har varit fullt av tankar på det och så har jag inte umgåtts så mycket med Iris så jag har inte haft så mycket att skriva om. Men nu är det helg och då betyder det att det kommer bli massvis med tid med den lilla gumman.

Har nyss lagt Iris i sängen och hon sover just nu som en stock. Har tydligen inte sovit så mycket idag så det är nog välbehövligt. Hon var lite halvgrinig innan ögonlocken blev för tunga för att hållas uppe.

Ikväll så ska vi till Emmas föräldrar och äta middag. Hennes syster med familj och även hennes farmor är där så det blir trångt runt bordet. Varför är alla där då kanske ni tänker??? En anledning är att det är dop på söndag och då får vi passa på att träffas lite mer än bara i kyrkan. Imorgon blir det min släkt som står på tur.

Nu ska jag ta mig en liten, liten, liten fredagsöl innan Iris vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0