Finbesök

Idag på jobbet så fick jag ett riktigt fint besök, Emma och Iris kom förbi med lite lunch till mig. Kan säga att det gjorde att dagen kändes betydligt kortare än vad den var. Så kan jag gärna ha det varje dag. Och saken blev inte sämre av att Iris var på ett strålande humör och sken upp som en sol när hon fick syn på sin pappa. Och det var samma sak när jag kom hem från jobbet, en galet glad tjej.
Och ikväll så har jag och Iris haft lite ensamtid igen. Vi har ätit, bajsat, bytt blöja och så har vi lekt en jävla massa. Tyvärr håller hon på att bli förkyld så hon är lite smågnällig emellanåt. Men det är en del av livet att inte alltid vara frisk. Men sist hon var förkyld så gick det över på några dagar så vi får hoppas på samma korta sjukdomstid denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0