Helgplaner

Sitter och tänker lite på vad som händer i helgen när jag tar lite pauser från jobbtänkandet. Och vad har jag kommit fram till då?
Karlbom vill ha med mig ut på en liten after work som antagligen kommer sluta med en helkväll och jag vet helt ärligt inte om jag fixar det. För det första så är jag sjukt trött och för det andra så är jag inte sugen. Känner mig rätt tråkig faktiskt men vad fan ska man göra? Ska på jobbfest nästa helg så jag kanske laddar för den istället. Den som lever får se helt enkelt.

Imorgon så blir det nog till att vakna, lösa melodikrysset, kanske städa badrummet och umgås med Ika. Ika ja, hon kommer ner till Kalmar idag från huvudstaden och även om det inte var jättelänge sen vi sågs så ska det bli kul att träffa henne igen. Är lite konstigt att jag tycker det ska bli så kul när det egentligen är Emmas kompis. Men så är det.

På söndag så blir det lite brunch med Angelika, John och Minna som uppladdning inför derbyt mot solnatattarna. Och sen får vi se vilket humör jag är på efter den matchen och vad jag orkar göra mer den dagen.

Och mellan alla de här sakerna som händer så ska jag mysa en jävla massa med Iris och Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0