Iris intressen

Tänkte berätta lite för er om Iris olika intressen. Tar det i punktordning.
- Titta på sig själv i spegeln. Eller spegel och spegel, det räcker med att det blir en liten spegelbild på något så är hon fast.
- Bita på saker. Det är ju så att allt som hon får i handen måste in i munnen för ett litet smakprov.
- Vägra somna. Hon tycker att det är riktigt jobbigt att sluta ögonen och bara somna. Men att sova är rätt ok nu för tiden.
- Äta. Är väldigt sällan fel med lite mat, eller kex, eller majskrok, eller välling, eller tutte.
- Fisa. Hon fiser väldigt, väldigt mycket. Tror hon har fått det av sin mor.
- Sladdar. Detta kan vara hennes favoritsak och det är verkligen inget jag tycker om. Det ska dras och bitas i dem så jag funderar på att göra ett helt sladdlöst hem.
-Dra i hår. Nu har ju inte jag något långt svallande hår på huvudet direkt men det känns när hon greppar tag i brösthåret och sliter till.

Detta är några av Iris intressen just nu. Och ska jag vara riktigt ärlig så hoppas jag att hon får lite andra intressen när hon blir äldre.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Länkade till dig i min blogg, hoppas det är OK. Så härligt att läsa om Iris tillvaro när det är så sällan man träffar er.

2009-10-13 @ 21:50:25
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0