Morgonmys

Iris har inte riktigt fattat det här med vintertid så hon vaknade strax innan klockan var sex idag på morgonen och vägrade somna om. Så efter att jag gjort mig fin, borstat tänderna och hämtat tidningen så fick Iris sitta hos mig i köket så Emma skulle få sova lite till. Så Iris satt så snällt i sin stol och käkade majskrokar medan jag satt och drack en kopp kaffe och läste tidningen. Fattar inte hur man kan vara så morgonpigg som Iris är. Hon sitter och jollrar, ler, skrattat och viftar med armar och ben så man tror att hon har käkat ren koffein hela natten.

Ikväll så tänkte jag slänga in ett litet bildinlägg som kommer visa min och Iris dag. Kommer ju bli ett litet uppehåll i våran tid tillsammans eftersom jag jobbar men det kommer ändå att bli en fin liten bildserie. Så om ni bara håller ut ett antal timmar till så kommer det att komma en massa bilder på den lilla prinsessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0