Övergiven

Sitter här hemma i en tom lägenhet. Emma och Iris är ute på Hansa City med Emmas syster och jag är totalt övergiven. Så kan det bli bara för att man vill titta på ett Londonderby. Hade jag vetat att jag skulle blivit ensam så här länge så hade jag nog följt med. För just nu saknar jag mina tjejer skitmycket. Och när Emma dessutom ska ut och äta med sin syster ikväll så gör det att hon saknas lite extra. Vill ju umgås lite med dem när det väl är helg.
Ikväll ska jag och Iris alltså ha en mysig lördagkväll för oss själva. Blir mat, mys, bus och slappande framför tv:n.

Nu ska jag ta och städa undan lite kläder och annat som ligger slängt över hela lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0