Tiggeri

Eftersom jag och Iris är helt överrens om vad hon ska syssla med i framtiden så är det hög tid att vi redan nu börjar öva på det liv hon ska leva. Iris och min högsta önskan är att hon ska bli golfproffs. Och som alla vet så behöver inte golfproffs jobba utan försörjer sig på prispengar och sponsring. Men eftersom Iris inte har börjat tävla än så är det ju svårt för henne att vinna några prispengar.
Så nu gör hon och jag en fuling, vi kräver sponsring. Det kan vara vilka saker som helst som en liten flicka på snart åtta månader eller en pappa på dryga 30 år tycker om.
Och alla som sponsrar oss får självklart ett omnämnande eller kanske tom sin logga eller namn här på bloggen. Men om ni inte vill sponsra så kräver jag iaf att ni ger någon kommentar då och då. För det är det jag egentligen vill ha. För vem behöver saker när man har folkets kärlek?? Så nu är valet helt och hållet ert, antingen så ger ni mig och Iris saker eller så skriver ni några rader om vad ni tycker eller känner. Ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0