Trött pappa

Idag så är jag en rätt så trött pappa efter en liten jobbfest igår. Var rätt så städad men lite småpackad var jag. Och det brukar betyda att jag är trött dagen efter och så är det även idag. Men Iris har tvingat mig till att bli lite piggare än vad jag egentligen är. En bra fördel med barn. 
Så det var upp redan innan klockan hade slagit 10 för att gå och köpa frallor och sen så hade vi en lång, mysig familjefrukost. Är skönt att börja helgen i lugn och ro utan en massa stress av att saker ska göras. Vad som händer resten av dagen har jag inte en aning om men jag funderar på att slå mig ner i soffan och titta på fotboll och äta skräpmat. Men vi får se vad som händer.

Så här ser Iris ut när hon äter sin frukost som idag bestod av yoghurt, macka och vatten.




Kommentarer
Postat av: Tina S

Sikken sötnos! inte ofta man stöter på pappabloggar =)

2009-10-31 @ 21:13:38
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0