Urk

Jag har ett problem som är rätt så jobbigt för mig. Det är ju så att innan Iris kan äta någon mat så bör jag smaka på den för att se att den inte är för varm eller smakar konstigt. Och Iris ska få testa all mat, även sån som jag inte tycker om. Och igår så var det lax, potatis och örtsås som stod på menyn. Och jag kan lova er att det är något jag aldrig skulle få för mig att äta själv. Men igår så var jag alltså tvungen att smaka och det smakade skit rent ut sagt. Eller, det smakade alltså lax men det smakar skit om du frågar mig. Och jag antar att det inte var sista gången jag var tvungen att provsmaka något som jag verkligen inte tycker om.

Och igår visade Iris att hon är en liten härmapa. Först så höll hon på att blåsa pruttar med munnen på sin mamma för att lite senare blåsa så fort jag blåste. Tror jag ska ställa mig i vardagsrummet med en golfklubba och svinga lite så hon ser hur det ska se ut redan nu. Då kommer hon ha en stor fördel när det väl är dax för henne att greppa klubban själv för första gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0