Vi två

Igår kväll så var det bara jag och Iris som hade en mysig hemmakväll med en massa mys. Emma var ute och åt med mammagruppen så jag och Iris roade oss själva. Vi åt god mat, drack vatten och så lekte vi hur mycket som helst. Iris var i högform på golvet och kröp omkring och lekte med sina leksaker. När tröttheten började komma smygande så blev det lite välling och sen så sov hon sött. Tyvärr så har hon haft en dålig natt och har vaknat en jävla massa gånger så Emma har inte fått sova så mycket. Jag då? Jag har inte märkt ett skit. Såg att Emmas del av vår säng var tom när jag vaknade idag och fick berättat för mig att den varit så sen två. Ibland är jag faktiskt rätt nöjd med att sova så hårt som jag gör.

Ikväll så blir det en kväll till utan Emma. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag antar att det blir något som liknar gårdagen. Mitt enda mål för kvällen är att Iris ska vara i säng innan fotbollen börjar. Men hur det blir med den saken bestämmer inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0