Duktig tjej

I natt så har Iris varit en väldigt duktig tjej och har bara vaknat en gång. Runt ett någongång så vaknade hon och grät lite men efter det så har hon sovit som en stock vilket uppskattas av mamma och pappa. Kan det vara hennes nya matrutiner som börjar ge resultat? Isf är jag ett geni.

Ikväll så blir det ännu en kväll där jag och Iris får lite ensamtid. Är något jag uppskattar mer och mer ju säkrare jag känner mig som far. I början var det skräck varje gång Emma stack iväg men nu är det bara roligt. För då är det upp till mig att se till att vår dotter har det bra. Och när man vet att hon har det bra så är det så mycket lättare än vad det var innan då man inte hade en aning om ett skit som hade med barn att göra.

Nu ska jag jobba så att Iris kan fortsätta att bli bortskämd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0