Frånvarande

Idag har jag varit en frånvarande pappa och kommer bli det snart igen. Så vad har jag gjort idag och vad ska jag göra då?
Jo, först så har Dadda och jag spelar 36 hål golf. Kul men jobbigt, är helt slut i benen och huvudet. Tyvärr så var Dadda den bättre av oss idag och vann rättvist. Får skylla på att jag tänkte på min familj för mycket.
Och ikväll så blir det ännu mer Dadda då vi ska ta och käka och dricka en öl eller två på Lilla Puben.
Har känt mig som en halrisig pappa hela dagen men man behöver lite ensamtid också. Men värst är det att jag överlåter allt ansvar på Emma. Men än en gång så behöver man göra sitt med vad än samvetet säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0