Helg

Så var det äntligen helg och jag får spendera betydligt mer tid med Iris än vad jag gör i veckorna. Ska bli skönt att slippa jobba och kunna ägna en massa tid åt henne istället. För det är så att jag några gånger, varje dag önskar att jag fick vara hemma med henne istället för att jobba. Är så enkelt att man saknar henne lite hela tiden.
Vad som väntar oss i helgen vet jag inte men det finns en liten möjlighet till att hon idag får se sin första fotbollsmatch live, derby i div 2 mellan Lindsdal och Nybro. Imorgon blir det en vanlig, skönt lördag ihop och på söndag ska vi träffa en präst och snacka dop. Dop ja, vi har varit rätt så slöa med det jag och Emma men nu har Emma äntligen tagit tag i det så den fjärde oktober så ska Iris äntligen döpas. Återkommer om det när det blir lite mer aktuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0