Inte det inte

Min idé om dubbla måltider på kvällen funkade sådär om jag ska vara ärlig. Har vaknat av Iris två gånger i natt men det ska nog testas några nätter till innan jag dömmer ut det totalt. Att jag sen har sovit skitdåligt resten av natten kan jag inte skylla på Iris utan mina sjuka drömmar.

I eftermiddag ska vi träffa prästen som ska döpa Iris. Han kommer hem till oss för ett samtal. Ska nog fråga om han kan driva ut alla demoner som finns i lägenheten medan han ändå är där. Nä, men seriöst så ska det bli rätt så kul faktiskt att få lite mer info om vad som händer under dopet och vad man ska göra osv. Och jag vet vem prästen är och har bara hört bra om honom.

Nu ska jag jobba så jag kan fortsätta att skämma bort min dotter. För utan jobb, inga leksaker och kläder till gumman. Eller, det blir det iaf av andra men jag vill också bidra lite

Kommentarer
Postat av: sambon

kan ju kankse bero på att hon inte fick någon välling som nattmål. vi kör välling ikväll istället för tutte. älskar dig! puss

2009-09-17 @ 10:28:19
Postat av: Mia

Kör hårt på välling, men ett tips är att kolla vilken tid hon sover på em. Vår lilla prins kunde inte sova om nätterna om han sov efter kl 16.00 om dagarna. Ganska jobbiga em ibland, men det är värt att få sova hela nätterna då man lyckats hålla dem vakna :-) kan vara värt att testa... Lycka till!

2009-09-17 @ 16:50:06
URL: http://miahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0