Mystjej

Måste bara få säga att jag har en fantastiskt mysig dotter. Från det att jag kom hem idag så har hon varit på ett underbart humör. Det har varit en massa babbel hela tiden och det har varit, skratt, skrik och en massa underbara leenden.
Idag så blev det så att familjen Anderbom kom hit och åt lite mat och Iris satt och flirtade stenhårt med Betty. Hon släppte henne inte med blicken under i stort sätt hela måltiden. Hon får sina små förälskelser ibland. Var samma sak med Rickard i Stockholm. Är så jävla kul att se hur hela hennes uppmärksamhet riktas mot en enda person och det är blickar och leenden som är så sjukt söta.
Något som däremot inte var så sött var hennes kvällsbajs. Var ett rekord som heter duga. Och det var löst också och det höjer äckelfaktorn lite extra. Får erkänna att jag har blivit lite svag så och har lite svårt för bajs nu för tiden. Innan har det varit hur lugnt som helst men nu luktar det verkligen illa, och då menar jag illa som fan.
Ska nog börja mata Iris med tutti-frutti och andra saker som luktar gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0