Sömnbrist

Sömnbrist är något som har varit en storsäljare hemma hos oss i natt. Iris hade väldigt svårt att komma till ro och somna igår och höll på att vakna från och till ändå fram till halv tre. Efter det så har det varit en stabil och lugn sömn för lillgumman. Vad hennes sömnbrist har berott på vet jag inte men jag antar att det är bristen av närhet och en och annan dröm som ställt till det.
Vad min sömnbrist beror på är däremot lättare att sätta fingret på. För det första så har Iris väckt mig några gånger. Men sen så är det den där jävla fotbollen som gjorde att jag hade svårt att somna. Och hade jag inte haft Iris och Emma så hade det varit ännu värre. Men nu har jag ju de där två tjejerna som kan få mig att glömma den värsta paniken och sorgen som finns inom mig. Tack för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0