Sov hjärtat

Varför kan inte Iris sova ordentligt om nätterna? Varför ska hon vakna minst två gånger varje natt?
Detta är iofs något hon gjort ändå sen hon föddes men nu har jag börjat vakna av det också och det är inget bra. Idag hade jag försovit mig om inte Emma hade knuffat till mig och sagt att väckarklockan ringt.
Är det någon som har några bra tips på hur man kan få sitt barn att sova hela nätterna? Tar tacksamt emot alla förslag som är något bra.
Fast det är kanske så här det ska vara med små barn? Man kanske ska vakna lite då och då om nätterna och inte få vara utvilad?

En sak till. Vad vill ni att jag ska skriva om här på bloggen? Vad vill just du läsa? Är det något du saknar?
Hör av er i kommentarsfältet så jag får lite uppslag på vad jag ska hitta på. Är rädd att jag blir tjatig annars om hur underbar min lilla tjej är. Kan ju skriva det flera gånger om dagen men är då rädd att ni tröttnar på att läsa det så nu vill jag ha era åsikter. Så skriv!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testat sätta in valium intravenöst?

2009-09-16 @ 16:48:38
URL: http://oskarlonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0