Tråkigt

Ligger i en säng på ett hotell i Växjö och kollar på Hell's Kitchen efter en utbildningsdag som höll på till halv nio. Så jag kan lugnt säga att det har varit och är en jobbig dag. Men, imorgon blir det garanterat en bättre dag. Varför? Dels så är det sista utbildningsdagen med allt det innebär och så får jag träffa Iris och Emma igen. Är inget kul alls att inte få se sin dotter efter en dags jobb, är skittråkit rent ut sagt. Idag har jag missat babysim och middag på Jenny Nyströmskolan. Men samtidigt så ska jag inte klaga för jag är i Växjö av en jävligt bra anledning och det kanske jag inte ska glömma bort. Men jag önskar att jag hade mina tjejer här hos mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi saknar dig också! Massvis!!!

2009-09-23 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0