Cykelpremiär

Så var cykelpremiären avklarad. Kan väl säga att Iris inte hade någon direkt åsikt om det hela. Var varken läskigt eller roligt utan hon satt där helt lugnt och tittade. Det var däremot inte roligt att få på sig hjälmen och att behöva bli fastspänd i stolen. Men där hade hon inte direkt något val.
Men vi kan nog konstatera att vi kommer ge oss ut på fler cykelturer. Men då kanske vi har ett mål med resan, tex Skälby, Stensö eller något annat mysigt ställe. Får nog skaffa mig en cykelkorg också så jag kan få med mig lite saker om vi drar iväg. Att ha skötväskan på sidan var lite irriterande så där måste jag hitta en bra lösning.

Nu ligger Iris och sover efter lunchen. Vad eftermiddagen bjuder på får vi se men att det blir en del lek inomhus är ingen vågad gissning med tanke på att det är skittråkigt väder ute. Men att vi kommer vara utomhus mer idag råder det inga tvivel om får det mår både jag och Iris bra av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0