Dagen D

Idag är det alltså premiär för Bajen i Superettan, Ängelholm borta och det ska bli sjukt kul, jobbigt, nervöst, härligt, spännande att fotbollssäsongen äntligen börjar. Bandy, handboll och hockey i all ära, det är fotbollen som räknas. Iris har inte sovit så bra i natt men hon berättade för mig att det var för att hon vaknat och blivit nervös och därefter hade svårt att somna om. Försökte dela med mig av några små tips för att glömma att det är match så man kan leva livet som vanligt tills det är dax för avspark. Iris och jag väljer dock att se matchen på olika ställen. Jag och några kompisar ska se den här hemma medan Iris ser den hos mormor och morfar. Allt för att inte stressa upp varandra.

I övrigt idag så kommer vi att försöka att vara ute en del i det fina vädret. Siktar på en promenad ner till Stadsparken där vi kan gunga, leka och springa omkring lite. Sen så ska vi med mormor och morfar och titta på en lägenhet. Ungefär så ser dagen ut i mitt huvud iaf, hur det sen blir i verkligheten är en helt annan sak.

Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

tipsar om min bloggtävling med fina baby/barnkläder som pris...



http://hoppelajnen.se/2010/april/vinn-valfritt-paket-fran-ping-pong.html



välkommen att deltaga! :)

tjing!

2010-04-13 @ 23:27:09
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0