Dammsugarskräck

Idag på eftermiddagen så tyckte jag att det behövdes dammsugas lite i köket så jag tog fram dammsugaren och började. Iris smet in i vardagsrummet och blev väldigt tyst. Så jag stängde av dammsugaren och gick in och tittade vad hon gjorde. Hittade henne i hörnet vid soffan och tårarna rann från ögonen och hon var otröstlig. Så snabbt konstaterade jag att det var dammsugaren hon blivit rädd av. Tog med henne in på hennes rum och när hon då fick syn på dammsugaren igen så ökade gråten. Så det blev till att lägga henne i sängen och snabbt plocka undan den dumma dammsugaren och efter det så blev det snabbt bättre.

I övrigt idag så har vi tagit två promenader varav en gick till Kattrumpan så Iris fick springa omkring lite. Blev även rutschkana och gunga. Så hon var nöjd och belåten när vi gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0