Feber

Skippade att ta tempen på Iris idag på morgonen då jag med handen fick fram att hon hade lite drygt 38 graders feber. Som före detta doktor så kan jag göra sånt. Lite Ipren på det och så lite sömn så kändes det som febern gått ner. Och efter lunch så har hon varit rätt pigg faktiskt så jag antar att det är på bättringsvägen.
Men det verkar som om hon blivit lite knäpp av febern då hon helt plötsligt gick fram och bet mig i tån. Vet inte hur normalt det är. Och att hon sen ville gå runt med en hink på huvudet också under större delen av eftermiddagen stärker mina misstankar om att hon fått en liten knäpp där upp i skalen. Men det kan också vara mina gener som spökar.


Iris biter mig i tån


Iris med hink på huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0