Fredag igen

Så var det fredag igen. Veckorna går helt otroligt fort nu för tiden, kanske tom lite för fort. Om veckorna ska gå lika fort i framtiden också så är det snart dax för mig att börja jobba igen och det vill jag inte. Inte för att jag har något emot att jobba utan mer för att jag inte kommer få vara med Iris hela dagarna utan låta någon annan ta hand om min underbara lilla tjej.

Idag så blev det inget med föräldragruppen så jag och Iris får underhålla oss själva. När Iris vaknar så blir det frukost av något slag innan vi gör oss i ordning för en sväng på stan. Hittade en resväska till Iris igår som jag funderar på att köpa idag. Får bara hoppas den finns kvar då det var ett kanonpris på den. Om vädret håller i sig till eftermiddagen så blir det Stadsparken med hink och spade. Tänkte Iris skulle få gå loss i sandlådan idag. Får bara hoppas att hon skiter i att äta sand bara. Tycker det är vidrigt när hon tar en näva och trycker in i munnen och tuggar på som om det vore mat. Om någon har ett bra tips på hur man får barn att inte äta sand så får ni gärna höra av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0