Galet trött

Har idag varit galet trött efter en väldigt trevlig fest igår. Orkar inte skriva så mycket om det utan kör en kort sammafattning. Cowboy, öl, öl-jakt, skjuta gevär, öl, äta soppa ur burk, linedance, öl, hamburgare, öl, Cockies N Beans, öl, poker, kaffe, chili, korv med bröd, öl och taxi hem. Väl hemma så blev det dusch och självvald soffsovning. För vem vill ligga ner när allt snurrar? Då sitter jag hellre och sover framför tv:n.

Jag och Emma vaknade alldeles för tidigt idag men just då kändes det rätt att gå upp. Så det har varit en lång dag som har blivit rätt jobbig att ta sig igenom. Har inte mått dåligt men har varit galet trött. Så nu lockar sängen jävligt mycket.

Imorgon är det ny vecka med nya äventyr. Bland annat så kommer syrran och Arvid till Kalmar imorgon kväll så jag ska passa på att träffa dem. Jag ska fylla en sandlåda med sand, se Bajen lira mot Trollhättan osv. Ni får väl reda på vad som händer allt eftersom.

Nu blir det sängen.

Är det bara jag som tycker det är skitkul att spelaren vi inte nämner vid namn suger mer och mer hela tiden? Och nu har det gått så långt att tom råttorna vill skicka han bort från stan. Jag njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0