MAXI

Jag och Iris har tagit en tur till MAXI idag för att handla lite mat. Iris var på ett strålande humör nästan hela tiden så det var en bra handling, nästan iaf. När jag hade kommit till mjölken så började hon vända sig om i vagnen för att titta på mig och det var bara början. Efter ett tag så försökte hon ställa sig upp i vagnen för att se lite bättre. Problemet för henne var ju dock att hon fortfarande var fastspänd men hon gjorde ett rejält försök iaf. Så det slutade med att hon stod upp i vagnen med bältet ordentligt fastsnurrat runt sig. Lyckades dock få loss henne och gjorde ett nytt försök att få henne att sitta ner. Men samma sak upprepade sig till andra människors nöje. Men det får man väl bjuda på?
Vände nu på insatsen och gav henne lappen med vilka saker jag skulle köpa och då lugnade hon ner sig så jag kunde plocka de sista sakerna och ge mig av hemåt. Fick som tur var skjuts av farfar hem så jag slapp tänka på att underhålla en allt mer uttråkad Iris.

Nu så sover vi lite middag och sen så blir det en sväng till parken så Iris får leka loss lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0