Nybro

Igår eftermiddag fick jag och Iris nog av det lite halvrisiga vädret som inte direkt tillåter lekparker och sköna promenader så vi tog tåget till Nybro för att hälsa på Emma på jobbet. Och den som verkade uppskatta det mest var Iris som sprang omkring och lekte precis överallt. Hon körde verkligen slut på sig så det var inga svårigheter att få henne att somna på kvällen. Visserligen så kom hon upp en gång men somnade snabbt om i Emmas famn. Hon är så söt när hon kommer gående från sovrummet ut i vardagsrummet med trötta ögon men med ett leende på läpparna. Är faktiskt en underbar syn att se ens dotter på det sättet. Går inte att förklara.

Idag så ska jag och Emma till Nybro igen då Anders och Helena ska ha cowboy-fest någonstans ute i skogen. Iris lämnar vi hos mormor och morfar så vi kan festa loss utan att behöva ta hänsyn till henne. Så imorgon så får vi båda sovmorgon, lyx.

Nu ska jag smyga in och väcka Emma och antagligen Iris som ligger och sover i min famn. Två flugor i en smäll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0